Systemowe oprogramowanie hotelowe

Zarządzanie hotelem przy pomocy odpowiedniego oprogramowanie dla hoteli ułatwia prowadzenie obiektu noclegowego. Poznaj systemy hotelowe

Rozliczanie wizyt gości hotelowych

 

Rozliczanie gości hotelowych
Wśród systemów jakie preferują zarządcy obiektów noclegowych istnieją 2 typy płatności za usługi w hotelu – płatność z góry za nocleg oraz odpłatność na bieżąco za wykorzystywane usługi. Drugi typ to otwarty rachunek. W przypadku, kiedy zależy nam na wygodzie gości w hotelu hotel musi mieć możliwość rozliczania gości w obu tych systemach.

Jednym z rozwiązań będzie stosowane w oprogramowaniu dostarczanym przez LSI. Programy hotelowe Chart umożliwiają dokonanie rozliczeń każdego typu usług wykonywanych przez obiekt hotelowy. Stanowiska komputerowe obsługujące poszczególne usługi hotelowe dają możliwość rozliczenia gości z nadplanowego korzystania z basenów, wypożyczalni sprzętu czy z zamówionych w hotelowej restauracji posiłków.

Programy hotelowe umożliwiają na bieżąco zbieranie informacji o zamówieniach i wysokości rachunku jaki naliczony zostanie danej osobie. Dzięki inwestycją w obsługę poszczególnych działów w hotelu (np. przy wejście na hotelowe baseny, SPA, wypożyczalnie) rozliczanie gości korzystających z hotelowych usług dodatkowych jest szczelne i umożliwia również prowadzenie odpowiednich zestawień pozwalających na odpowiednią ocenę opłacalności prowadzonej dodatkowej działalności.

Oprogramowanie dla hoteli wspiera obsługę recepcji

Obsługa gości hotelowych w dużych obiektach w dużej mierze opiera się na obsłudze wszelkich zamówień, oraz rozliczania ich w jednym miejscu. Goście hotelowi, którzy często korzystają z usług hotelarskich często cenią sobie elastyczną obsługę, która znakomicie odpowiada ich potrzebom. Dla sprawnego działania każdy hotel wymaga sprawnego programu hotelowego, który umożliwia zapisywanie wszystkich niezbędnych danych oraz zamówień, oraz ich rozesłanie do osób odpowiedzialnych za przygotowanie i dostarczenie danego produktu czy usługi dla hotelowych gości. Nowoczesne oprogramowanie dla hoteli wspiera wszystkich pracowników, pozwala na szybką i dokładną realizację wszystkich zleceń.

Dobrze zaprojektowane programy dla średnich i dużych hoteli powinny być niezawodne i elastyczne. Dzięki modułowej budowie i sprawnej obsłudze pracy w sieci komputerowej nowoczesne oprogramowanie dla hoteli może być instalowane na kilku komputerach pracowników odpowiedzialnych za inne etapy czy elementy obsługi hotelowej.

Modułowe oprogramowanie dla hoteli

Wspomniana modularność oprogramowania hoteli pozwala na ujednolicenie systemu rezerwacji hotelowych, zleceń i biletów dla pracowników obsługi (w tym również wysyłanie biletów zleceń hotelowych na pracownicze smartfony), a także sprawnego rozliczania pobytu gości.

anna wątcka„Dzięki stosowaniu oprogramowania hotelowego możemy sprawnie przekazywać niezbędne informacje pomiędzy pracownikami. Dobry hotel to przede wszystkim sprawna obsługa i to za jej profesjonalizm płacą goście hoteli. Stosując odpowiednie oprogramowanie dla hoteli można znacząco ułatwić pracę wszystkim pracownikom, jednocześnie poprawiając jakość obsługi w hotelu” – mówi Anna Więtcka, manager hotelu Sofa z Wrocławia

Zobacz: http://www.chart.pl/oprogramowanie-dla-hoteli/

Updated: 26 Styczeń 2016 — 12:59
Systemowe oprogramowanie hotelowe © 2024 Frontier Theme